©2010-2017 rallyfotok.hu All Rights Reserved.

Az oldalon található fotók szabadon letölthetők, de további felhasználásuk más oldalon való megjelentetésük megbeszélés tárgyát képezik.

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Bookmarks Share via e-mail Print
A RALLY KÉPESLAPJA
BESZÁMOLÓK
RALLYE KÉPEK
SAJTÓANYAGOK
KEZDŐLAP RALLY FOTÓK 2017 BEST FOTÓK 2015 SAJTÓANYAGOK VERSENYNAPTÁRAK LETÖLTÉSEK LINKEK KACSOLAT

Szuper Rallys második hely



Az 51. Mecsek Rallye hazai versenynek számít az MR Racing Hondás duójának a Neukirchner András - Guzi Róbert párosak, akik az ötös kategória második helyével térhettek haza, ám a boldogságuk így sem teljes.

Komoly feladat volt a versenyzőknek, hogy hét plusz egy prológ pályát fel kell dolgozni, ilyen nagyon régen nem fordult elő. Mivel otthon versenyeztek, ezért náluk nem volt pálya ismereti hiány. A páros mondhatni a Pécsváradi gyorsasági szakasz környékén élte fiatalságát, ám egy féltengelytörés meggátolta őket, hogy végre versenytempóban is megtapasztalják az igazi rally pálya ízét.

"Az első gyorsasági szakaszon szétcsúszott a bal oldali féltengelyünk, így kellett teljesítenünk az első kört" - mondta Neukirchner András, majd hozzátette: "Nem szerettünk volna itt kiesni, mindenképpen a szuper rally mellett volt az egész csapat, ám a komoly kihívás lett a szervizelésből. Mindent átnéztünk, még váltót is cseréltünk, mire észrevettük, hogy az új féltengelycsukó csúszott szét."

Így a napot a szervizben töltötték és várták a következő versenynapot. Ha már ők nem tudtak menni, segítették a kategóriatársukat, akinél eltörött a féltengely. A csapat segítségével biztossá vált, hogy ők már nem nyerhetnek, hacsak Szelep nem hibázik nagyobbat.

"Vasárnapra nem maradt más, minthogy jóízűt autózva karcmentesen vigyük az autót a célba, de mi kihívást kerestünk és Csomós Miklóssal felidéztük a két évvel korábbi Rallye2-es küzdelmünk. Sajnos Mixiék autója nem bírta ki a napot, így nagyobb kockázatvállalás nélkül teljesítettük a versenyt" - tette hozzá András.

A srácok vasárnap minden szakaszt megnyertek a kategóriában, de a szombati kiesésüknek köszönhetően tíz perces hátrányt nem tudtak volna ledolgozni.

A folytatásban a csapat kihagyja az Eger Rallye-t, hiszen nincs értelme úgy itthon versenyezniük, hogy a szövetség azon versenyzőket bünteti, akik elmennek a versenyekre. Ha nincs a kategóriában minimum négy versenyző a nevezők nem kapnak pontot, csak kupát. Ezért is választották külföldöt és a Santa Domenica Rally Show-t.



Köszönjük Partnereinknek: Jégszilánk Kft., Zeljenka Vállalkozás Szerszámkészítő és Fémalkatrész Gyártó Kft., Mirelit Mirsa Zrt., TMI Épületmenedzsment Kft., Balogh Szerviz-Trans Kft., GPsped Kft., Prior Kft., Kozák Kft., Fiscat Online Pénztárgépek, Fáraók Tours, PSL Hungary Kft., Alox Kft., Bátori Kert-Plusz Kft., White PSL Trans Kft., Twolex Kft., Röplap Bt., Bervent H?- és Légtechnikai Kft., Gamma-Modul Kft., Jump Energy, Teherati 2006 Kft., Kereken-Pálya Kft., GULF Oil Hungary, Wavecom Informatikai Kft., Berger Stanc Kft., Lajkó Tibor fényező, HHC Kft., Pro Express Bt., Autóüveg Abrók, KBT Dekor Hungary Kft., Lozandro Kereskedelmi és Szolgáltató Kft., Unit Design Kft., Hungaro Car Group Kft., Fehérné és Társa Bt., Pannon Led Kft., Selmeczi és Társa Mérnöki Kft., Galvox Felületkezelő Kft., Autogumiplaza-Pirelli, Mega-LKW Kft., Autósport és Formula Magazin, Rally Café Magazin