©2010-2017 rallyfotok.hu All Rights Reserved.

Az oldalon található fotók szabadon letölthetők, de további felhasználásuk más oldalon való megjelentetésük megbeszélés tárgyát képezik.

Share on Facebook Share on Twitter Share on Google Bookmarks Share via e-mail Print
A RALLY KÉPESLAPJA
BESZÁMOLÓK
RALLYE KÉPEK
SAJTÓANYAGOK
KEZDŐLAP RALLY FOTÓK 2017 BEST FOTÓK 2015 SAJTÓANYAGOK VERSENYNAPTÁRAK LETÖLTÉSEK LINKEK KACSOLAT

Panaszra semmi okunk


A fehérvári futamon azt a célt tűzte ki Jánosa Ákos és Rubóczky Attila, hogy benne legyenek az első ötben. Ezt véghez vitték, sőt csak egy nyúlfarknyival csúsztak le a dobogó aljáról.


"Igazából minden jó volt. Beállítottuk a szájunk íze szerint a kocsit a teszten, ezt követően már csak picit kellett módosítani, és minden frankón alakult. A rövid áttételnek köszönhetően tényleg kicsit dinamikusabb lett a "Pözsó". Voltak olyan kanyarok, ahol eddig egyesben, most viszont kettesben kellett fordulni. Ezek inkább a szűkülő kanyarokra érvényesek, de a futam végére elég jól belejöttem. Összességében úgy látjuk, rajta vagyunk azon az úton, ami a fejlődésünket szolgálja majd. Verseny előtt mondtam, hogy valamilyen szinten összemosódott az abszolút és a kategória értékelés. Na, ez most olyannyira sikerült, hogy negyedik helyen végeztünk itt is ott is. Örülünk ennek az eredménynek, de nyilván szeretnénk egy pindurkát előrébb végezni. Annak ellenére, hogy nem igazán kedvenceim ezek a pályák, jól éreztem magam. A pusztavámi gyors így hosszúban elég ritmusos volt, a többi inkább olyan rövidke, nem igazán élvezhető, mert mire bemelegszünk vége is. Elértünk a szezon feléhez, kíváncsian várjuk a következő futamot, mert a veszprémi pályák fekszenek nekem igazán. Eddig is érdekes volt a felállás, de úgy gondolom mostantól még kiélezettebb lesz minden az A6-os kategóriában" - részletezte Ákos.

"Amiért mentünk, azt megkaptuk. Egy jót autóztunk. Szerintem valamennyire még Ákos is megkedvelte a pályákat, legalábbis úgy láttam a verseny végén. A leghosszabb szakasz tetszett mindkettőnknek. Jó erős mezőnyben küzdöttünk, ahonnan sikerült pontokkal hazatérni. Volt remény, hogy közelebb kerüljünk a dobogóhoz, de a vetélytársak most ügyesebbnek bizonyultak. Így sem vagyunk elégedetlenek, mert az irány most már biztosan jó, hiszen folyamatosan tudunk egy keveset gyorsulni. Persze a többiek is ugyanúgy fejlődnek velünk párhuzamosan, ezért ez a csatározás végig ki fog tartani. Az autóval minden rendben volt, elég jól szedi a lábát, és Ákos hamar megszokta a rövid áttételt. Haladtunk ahogy bírtunk. Nyilván mindenki szeretne a dobogóhoz még közelebb férkőzni, ezzel mi is így vagyunk, de jó az abszolút és kategória 4. hely is. Az első ötben akartunk benne lenni, ezt összehoztuk, panaszra semmi okunk. Nyúlfarknyival maradtunk le a dobogóról, de itt pont ezek döntenek. Majd legközelebb újra megpróbáljuk" - mondta Attila.




Reklámpartnereink:

Alga '93 Kft. - Vas, színesfém hulladék felvásárlás; D Safety Engineering & Consulting Kft. - Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás; Aluschlosser Kft. - Alumínium nyílászáró szerkezetek gyártása; Gyopár 2000 Kft. - Fémmegmunkálás; Artiger Kft. - Töltőállomás üzemeltetés; Bánka Transport - Közúti árufuvarozás; Mazzini Csomagolástechnika; Kamiker Kft. Nyomda; ConTruck Kft. Tengeri konténerszállítás; ASONÁJ 2003 Kft. Munka, - Tűz, - Környezet, - Védelmi Kft.; TÉTÉNY - KER - Épületgépészet, Medito Kft. - Játék nagykereskedelem; CSMBT. Kft. Fémmegmunkálás; Luxor-Szinter Kft. - Porfestés-Szemcseszórás; MIRA SAFETY Kft. Munka-, Tűzvédelmi Szolgáltatás, Autóalkatrész Kereskedelem; VIA-NORTONIA KFT. - Építőipari kivitelezés; ECS HUNGARY KFT. - Építőipari kivitelezés; Branko Pénzügyi és Számviteli Kft.; Soft Consulting Hungary Zrt. - BaBér bérügyviteli programrendszer; Várkörnyéke Kft. - Építőipari kivitelezés; V-System Tam - Informatika; HK Trans Kft- Ömlesztett áruszállítás; HSC Motor Kft - Mezőgazdasági Gépberendezések; Lakandi Bt. - Építőipar és Ingatlanforgalmazás;


Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Máté Zsolt